TrueCombat: Elite Polska

Społeczność TrueCombat: Close Quarters Battle, TrueCombat: Elite i Q3 True Combat

DziałyDziały

  • Serwis
    • Strona główna
    • Newsy
    • Użytkownicy
    • Ankiety
    • Przeglądarka serwerów
    • TrueCombat.pl
    • Ekipa
    • Reklama
    • Regulamin
    • Mapa
    • Kontakt
  • Close Quarters Battle
    • O grze
    • Uzbrojenie
    • Perki
    • Download
    • Historia
    • Media
  • TrueCombat: Elite
    • O grze
    • Instalacja
    • Tryby gry
    • Uzbrojenie
    • HUD i interfejs
    • Download
    • Mapy
    • FAQ: Pytania i problemy
    • Historia
    • Archiwum
  • Q3 True Combat
    • O grze
    • Historia
    • Media
    • Download
  • Forum dyskusyjne
    • Fora
    • Tematy
    • Wyszukiwarka
    • Statystyki

ZablokujOdblokuj

Logowanie
  • Nie mam jeszcze konta
  • Nie pamiętam mojego hasła
  • ↑ Do góry

Jesteś tutajJesteś tutaj

TrueCombat.pl » Newsy / Coroner, CQB, open-source?

Coroner, CQB, open-source?

eXtreme | Piątek, 5-go lipca 2013 roku, 09:32

Te trzy słowa mogą brzmieć ze sobą bardzo dziwnie i wręcz nierealnie, ale Coroner na oficjalnym forum ostatnio ponownie wyraził swoje zainteresowanie developmentem CQB, niedosłownie potwierdzając chyba nieudany eksperyment jakim było MWTC. Pojawiają się tam następujące słowa:

Smutne, że niestety nie mam na to (rozwój gry - dop. eXtreme) teraz zbytnio czasu. Ale czemu by nie wydać samodzielnej gry na własnym silniku ET i włączać do niej mapy z TC:E?

Wydanie samodzielnej gry z brakiem blokady na nowe mapy? Brzmi dobrze. Później pojawił się kolejny post:

Jeśli zrezygnuję kiedyś z pracy przy TrueCombat, opublikuję kod CQB na licencji GPL.

… czyli coś, na co wiele osób długo czeka, bo mogło by tchnąć nowe życie w tę grę.

Coroner też próbował uruchomić CQB na ET: Legacy, czyli rozwijanym przez społeczność silniku ET (by naprawić bugi i poprawić wsparcie dla różnych systemów operacyjnych), który ma zachować kompatybilność z modami do oryginalnego ET. CQB jednak nie udało się uruchomić z uwagi na usunięty kod do botów. Na forum odezwali się jednak ludzie włączeni w rozwój ET:L, z chęcią pomocy, więc możliwe, że w najbliższym czasie wszystko się uda.

Coroner zaoferował też twórcom ET:L podzielenie się swoim kodem:

Mogę zaoferować kod do bardzo szybkiej implementacji adaptive exposure (ulepszona wersja efektu HDR z TC:E, tylko przy użyciu silnika) oraz bardzo wydajny efekt “bloom”. Oba mam zaimplementowane i przetestowane w starym forku xreala. Podzieliłbym się także moim ulepszonym kodem oświetlenia do q3map2 z perceptive tone mapping.

Close Quarters Battle

Komentarze (62)

Ukryto 52 starsze komentarze

Pokaż wszystkie komentarze

eXtreme - 16.10.2013, 20:22:28

  • #12547
Ach te zajebiste czapeczki :P

Jac075 - 17.10.2013, 09:32:58

  • #12548
Czapeczki srapeczki. Arafatki są na dwóch modelach :D

Somator - 18.10.2013, 15:19:35

  • #12549
corozwis z dimhakierem w timie, bo jebne baranka ;]
dajan sie okres spoźni z wrażenia ;d

Jac075 - 18.10.2013, 15:26:01

  • #12550
Plus jeden Polak hehe :D Beka co?

Edit: Prawdopodobnie jesteś odbanowany/ mozesz pisać. Takie wieści mnie doszły z samej góry.

Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Paź 18, 15:31) przez Jac075


Somator - 18.10.2013, 15:31:11

  • #12551
nic z tego nie będzie coś czuje ;] ale trzymam kciuki

Jac075 - 18.10.2013, 15:33:35

  • #12552
Natomiast ja czuję zupełnie odwrotnie. Jak już mam bezpośredni kontakt z Voldemortem to go wyczochram tak żeby nie ziewał. Będzie dobrze dzieciaku uwierz w to a tak będzie.

Somator - 18.10.2013, 15:54:40

  • #12553
zaplantuj worma wyssij kod i niech spietrala albo wspolpracuje ;]

------ Dodano: 18.10.2013, 15:57:41 ------
tak jak mowi dim, pewnie corotrol przestraszyl sie ze cezar mu podpierdoli brand

Jac075 - 18.10.2013, 16:15:06

  • #12554
Ten projekt Cezara to pewnie kolejny crap. Nie to że nie wierze w jego umiejętności czy brak wiedzy ale jak wszyscy wiemy przenoszenie gry na inny silnik nie daje dobrych rezultatów. Krok na przód to często krok w gówno. Powodzonka dla Cezara ale wątpie żeby to wypaliło a tymbardziej żeby niosło zagrożenie dla produktów Korka :D

Bibson - 23.10.2013, 17:11:47

  • #12555
Czyli opłaca się skrobać mapy pod TC:E i je wypuszczać? Bo szanse na to, że corolol zrobi coś grywalnego są takie jak na pokera królewskiego z ręki, tzn całkiem dobrze...

to cqb_lab co pokazali na tc.net wygląda zacnie, jeden korytarz i 3/4 sceny(teraz to z 10 osób wychodzi chyba?)

Jac075 - 23.10.2013, 17:21:11

  • #12556
Jak najbardziej możesz tworzyć. Mapa cqb_lab to wczesna wersja pokazująca głównie oświetlenie i to że coś się dzieje. Nie moge zdradzac wiecej ale wszystko ma się dobrze :) Prace wrą i nawet Pan C jest skory do współpracy.

Z tego co się orientuje mapy robi się tak samo jak do tce z róznica w spawnach. Jak będe wiedział coś wiecej to skrobne Ci prywatną.
icon Ostatnio na forum
  • TrueCombat powraca do świata żywych?
  • Jeśli nie TCE to co innego?
  • Żyjecie? :)
  • co to jest za czit ?
  • Sparing dla wszystkich chętnych
  • MASSA i troszku o PirateBay'u
  • Pytanie chyba retoryczne
  • etl cqb... czekamy
  • 10 lat TrueCombat.pl - lista obecności
  • bfbc2

Zobacz wszystkie tematy »

icon RSS Newsy z TrueCombat.net
  • Q3TC Mapping Tutorial Site

    TrueCombat veteran and all around good guy, Fragator, heard the recent interest in mapping for Q3TC again and decided to take action and help these people out.

  • Please Help (UPDATE)

    In tce.com's history, we have never asked for - or received - donations (although we have happily donated to TCE servers, etc. in the past to help keep the game alive)

  • Broken Download Links Fixed + More

    Believe it or not - there are still people playing TCE! And every so often, I get a message - or read a post - about someone trying to download the game from the website

  • Let's Connect on Facebook

    Things have been pretty quiet and dead on the official/developmental side of TC/E for quite a while now.

Copyright © TrueCombat.net

icon Reklama

icon Statystyki

Od 1/03/2006:

  • Użytkowników: 2242
  • Newsów: 233
  • Postów: 12710
  • Tematów: 1052

Online:

  • Gości: 27
  • Zalogowani: 0
  • nikt

icon Kanały informacyjne

Wszystkie newsy

  • Kanał RSS
  • Kanał ATOM

Społeczność

Kanał IRC
#truecombat.pl
QuakeNet
TrueCombat.pl

Partnerzy

  • TrueCombatElite.com
  • TrueCombat: Elite France
  • TrueCombat: Elite Czech and Slovakia
Logo

Copyright © 2006-2017 TrueCombat.pl & eXtreme. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powered by AI System | Design by DJ Czeslaf & eXtreme

Redakcja nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników.

  • Mapa serwisu
  • Regulamin serwisu
  • Informacja o cookies
  • Ochrona prywatności
  • O serwisie
  • Reklama
  • Ekipa
  • Kontakt

Strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) zgodnie z Polityką ciasteczek. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem!