Dawno tu newsa nie było, ze względów całkiem oczywistych. CQB zostało pogrzebane, TC:E żyje swoim skromnym życiem, skończył się support PB dla W:ET + padające master serwery - wszystko to jeszcze bardziej chyba pomniejszyło skromną i tak już społeczność True Combat, w tym w Polsce. A o nowym “tworze” coronera na silnik CoD4 nie słychać nic.
Tymczasem TrueCombat.pl od 6 lat nadal istnieje w sieci pod niezmienionym adresem i cały czas zagląda tutaj pewna grupka stałych bywalców i inne zbłąkane dusze z google. ;) Prawdę mówiąc 6 lat temu, gdy uruchamiałem ten serwis, nie sądziłem nawet, że pożyje on tak długo, ale też nie sądziłem, że seria “skończy” się w tak beznadziejny sposób. Wszyscy wiemy jak to powinno było być rozwiązane, a co zamiast tego zrobił coroner. Widać taki miał być tego los. ;) Czy ujrzymy jeszcze jakiś taktyczny shooter z serii TrueCombat? Cóż, graczy TC powinno się chyba klasyfikować do tej samej grupy co graczy Duke Nukem Forever - tylko akurat oni już dostali jakiś czas temu swoją grę, a nowego “trukombata” nie ma. Czy coroner reanimuje jeszcze tę serię?
BTW jesli porównujemy do Dukea to zostało nam jeszcze dobre 4 lata do nowego TCE : ) cierpliwości ; )
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (12r Marz 21, 19:08) przez kaladann
Szkoda tylko, że przez jakieś 4 nie było żadnych długotrwałych dobrych wieści :D
Swoją drogą to mógłby ktoś napisać grę pod tą stronę bo szkoda twojej dobrej pracy eX ;)
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (12r Marz 21, 20:40) przez Seiferek
Tak się zastanawiam... w dobie wymsłów "śledczych" typu origin, steam, i inne online g., hardkory będą ściągały w końcu do podziemia :D
"Myślisz że jesteś dobry? Zagraj w TC:E"
Swoją drogą, pomysł przeniesienia mechaniki tce na inny silnik wcale nie jest głupi. Trochę tych nowych by sie znadło. Tylko do tego trzeba kodera fascynata :))) (tfu tfu corolol2 :D)
Hmm, może wymyślimy System i zlecimy komuś zrobienie 'taktyka'?
Ktoś z Was opisał tu ciekawy sposób na grę z kasą, Kala albo Soma, nie chce mi sie szukać.
Grunt to idea. :)
także kończcie flaszkę i do domu
Wezmy chociazby przykład przejrzystości. Jak ktoś grał w CODa czy BC2/3 to wie ze tam sie dzieje tyle rzeczy ze trudno się w tym połapać. W TCE wszytko widać..oczy wręcz "odpoczywają" przy tym fpsie.
Sądzę że wiekoszc ludzi widzi + w tej grze bo jest zrównoważona (arcade vs real) ale jak wspomniełm imho jest tu masa rzeczy pobocznych, które nie rzucają sie tak w oczy, nie można ich tak usciślić..ale one to własnie tworza ten specyficzny klimat true combata. I nie można ich ot tak skopiować..bo lepszy silnik.. i dodatkowe ficzery.
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (12r Kwie 2, 18:43) przez kaladann
W sumie na samym początku trzeba by ustalić "traget", wiadomo że gimbaza nie poleci na coś co nie jest la 'kraizis', tylko pytanie czy szara masa jest tu potrzebna? :) Przyznam sie że w cs'a nie grałem wiele ale wydaje mi się że do niego najbliżej, tam podobny do naszego maniakalizm podejścia do wirtu rozgrywki.
Hiper tekstury? Niech tam, ale na początek bardziej uchwycenie nieuchwytnego w mechanice. I podstawa, otwarte źródło! Żeby się colorolizm nie powtórzył...
-winda, lin, mac
-poważny wspierany i działający anti-czit
-wsparcie maperom, moderom
-dwie ligi, tryby rozgrywki (obie takie same):
--Free; bc/obj
--Za kasę/O kasę; bc/obj
-zero wirtualnej waluty wymienialnej w grze na cokolwiek (można by przedyskutować 'kolor')
-zero XP
-wszystkie opcje mechaniki gry dostępne od startu
Trzeba by przemyśleć jak sprawić żeby gierka funkcją Za kasę/O kasę przynosiła profit aktualnemu temowi dev, żeby projekt był nie do przejęcia przez kogokolwiek (spółki giełdowe, akcjonariusze i inne gówno) i hmm na pewno coś by się jeszcze znalazło ;)))
Nie nie piszę tego na trzeźwo, tak, zapier do biedrony uzupełnić zapas chmielu ;)...
------ Dodano: 05.04.2012, 19:08:13 ------
hehehe... jak by ustalić all cały "regulamin" tego co chcemy, łącznie ze statutem gry w drobnych szegółach... to na początek można by wynająć chłopów od hard reset za pomocą kickstartera... ;D
no co? bujam w obłokach ;p
------ Dodano: 06.04.2012, 14:23:52 ------
a z tym takedown to nie do końca chyba po myśli wedle naszej wizji. o ile dobrze doczytałem newsy to bardziej rainbow six. 5h planowania i kreskowania na mapach, 2 minuty akcji na którą nie masz już wpływy i wszyscy ded :P
------ Dodano: 06.04.2012, 14:50:03 ------
piąte przez dziesiąte domyślanie...
Nis, jeśli to na Twojej maszynie lata serwis to i Tobie dziękować :)))
zdrówka!
nie bedzie nowej stronki, zostanie tylko forum tak samo jak nolaajfy grajace na heros czy zatoce oleja ten zapomniany mod
tylko trzeba wyjść z projektem społeczności do koderów. określić "10 przykazań" (a raczej 50) i zamówić grę :D
jak to któryś z Was tu napisał "zdobywać każde pierdolone 5 centymetrów", wyłączyć corolola, multi tylko na skillu, itd itp. i ma sie nazywać truecombat! ;)
Czesc
Jesli chdziecie ???!!!OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????????????//
DerDevil - 21.03.2012, 16:40:52
Jak ten czas leci. A pamiętam jak 6 lat temu zagrałem pierwszy raz w TC:E. W tedy jarałem się grą jak dziecko.